TULAJDONA ÉRTÉKÉNEK BIZTONSÁGA AZ ÖN KEZÉBEN VAN. ODAFIGYELÉSSEL, OKOS GAZDÁLKODÁSSAL, JÓ DÖNTÉSEKKEL, MI SEGÍTÜNK AZT MEGŐRIZNI.
Az M-Projekt Service Kft. társasházi közös képviselet teljes körű bonyolítását látja el. A társasházak élete nem egyforma. Az egyediség megtartása mellett igyekszünk a régi szokásokat az új lehetőségekkel kombinálni azért, hogy az mindenkinek érthető, és elérhető legyen. Fő célunk, hogy személyes kapcsolatot alakítsunk ki a társasházak tulajdonosaival. A gazdálkodás áttekinthetővé tétele, és a személyes egyenlegek követhetősége, lehetőséget ad saját elszámolásaik kontrolálására, melyhez internetes felületen mindenkinek egyedi hozzáférést biztosítunk. Irodánkban 8:00 –tól 16:00 –ig állunk ügyfeleink rendelkezésére. Ügyfeleink ide fordulhatnak a felmerülő kérdéseikkel, bejelentéseikkel, valamint itt biztosítunk lehetőséget a készpénzes befizetésekre is. Természetesen a telefonos elérhetőségünk is működik, 0-24 órában Büszkék vagyunk, hogy a képviselt házak elégedettek az általunk nyújtott munkával, visszajelzéseik alapján a megfelelő kommunikáció, a könnyű elérhetőség, valamint a gyors és pontos ügyintézés sikerünk záloga.
Sárvár
Célunk a folyamatos együttműködés kialakítása a tulajdonostársakkal és a számvizsgáló bizottsággal. Megítélésünk szerint a problémák kezeléséhez, ismernünk kell a társasházban kialakult álláspontokat, hiszen csak így lehet megfelelő, és kompromisszum kész megoldásokat nyújtani. Ebben a szellemben történik a közgyűlés határozatainak döntéseinek előkészítése, végrehajtása. A tulajdonosokat rendszeresen tájékoztatjuk minden őket érintő fontos eseményről. A felmerülő kérdések rendezésére, bejelentésekre, és egyéb ügyek intézésre irodánkban adunk lehetőséget. Ugyanitt tartunk közgyűléseket, kulturált kényelmes környezetben. Eljárunk a társasház képviseletében adó, városgazdálkodási, egyéb hivatalos, vagy biztosítási ügyekben. Hiszünk benne, ha társasház jól működik, a lakók biztonságban érzik magukat.
Sárvár
Tapasztalatunk szerint jó gazdálkodással, és a piacon meglévő szolgáltatások optimalizálásával ebben a nehéz gazdasági helyzetben is biztosítható a társasházak biztonságos működése. Kiemelt figyelmet fordítunk az általunk képviselt társasházak egyedi igényeihez igazított gazdálkodására. A társasház könyvelését saját irodánkban végezzük, ez külön költséget nem jelent a társasháznak. A nyilvántartások vezetése a fogyasztásokról, közüzemi számlákról, összevetve az egyedi bediktálásokkal, lehetővé teszi az ésszerű fogyasztás karbantartását. Feladatunk a döntési jogkör gyakorlása, a lakók felesleges összehívása nélkül, mindazon ügyekben, melyek nem tartoznak a közgyűlés illetve a Számvizsgáló Bizottság hatáskörébe, vagy olyan mértékűek, amik nem haladják meg a szerződésben leírt határt. A felmerülő dugulás, beázás, és egyéb hibákat, rövid határidőn belül elhárítjuk. Koordináljuk a kötelező karbantartási és felújítási munkálatokat. Összességgében a társasház teljes működésének gondját viseljük.
Sárvár
Az újonnan épített és alakuló társasházak képviseletének indítása fontos a további működésének szempontjából. Már az építési szakaszban együttműködünk az ingatlan fejlesztőjével beruházójával és segítjük az átadás-átvétel folyamatát. Az új építésű társasházak mérőóráinak átírásban, és egyéb szolgáltatói egyeztetésekben is segítünk. Beindítjuk a társasház mindennapi életét a kukavásárláson keresztül, a biztosítás kötésig, bankszámla nyitáson keresztül minden szinten. Előkészítjük a Szervezeti és Működési Szabályzat, Házirend, Tűzvédelmi Szabályzat tervezeteket. A lakókkal folyamatosan tartjuk a kapcsolatot, és segítünk az új környezetbe történő beilleszkedésbe.
Sárvár
A nem fizető tulajdonosok vagy a lakók képviselővel való együttműködésének hiánya, esetleg a helytelen elavult képviseleti munka hatására, sajnos egyre több társasháznak vannak gondjai. A Társasházakra a sortartásos kezesség szabályai vonatkoznak, vagyis, az adósság rendezéséig, az érintett Társasháznak kötelessége a meglévő vagyonból a költségeket finanszíroznia, megelőlegeznie. Ezért a többi tulajdonostárs finanszírozza az elmaradásokat. Egyre jobban romlik a műszaki állapot, veszélybe kerül és ellehetetlenül a ház napi működése. Ilyen esetekben sürgősen lépni kell a lakóközösségnek, és válságkezelésben is járatos képviselőt kell keresni. Mi igyekszünk a legjobb tervet kidolgozni a ház gazdasági helyzetének stabilizálására. Közreműködünk a szolgáltatókkal, illetve alvállalkozókkal kötendő részletfizetési megállapodások kidolgozásában, szükség esetén jogi képviseletet biztosítunk a Társasházaknak. A tulajdonosi tartozásokat rövid időn belül igyekszünk behajtani, sikertelenség esetén jogi útra tereljük a behajtást.
Sárvár
A társasházak között vannak olyanok, ahol igénylik a havi helyszínen történő közös költség beszedését. Ezeknél a társasházaknál biztosítjuk, a régi megszokott rendszer megtartását, és párhuzamosan biztosítjuk azoknak, akik ezt igénylik, az egyéb fizetési lehetőségeket, pl átutalás. A vízórák leolvasását, a vízdíjak felosztását, a fűtési költségek meghatározását és felosztását is elvégezzük. Követhetőség és átláthatóság jellemzi az elszámolásainkat, ezek igény szerint online is elérhetőek partnereink számára.
A T+T iroda folyamatos web alapú fejlesztéseivel kívánja megkönnyíteni ügyfelei mindennapjait. Elkötelezett a 21. századi technológiák alkalmazásában. E-HÁZ rendszerünk segítségével ingyenes online hozzáférést biztosítunk a tulajdonosok részére, így a nap 24 órájában ellenőrizhetik befizetéseiket, előírásaikat, könyvelésüket és tájékozódhatnak a társasház napi ügyeivel kapcsolatban. Web oldalunkon belső fórum felületet biztosítunk a képviselet és a tulajdonosok közötti kommunikációhoz, a meghibásodások bejelentéséhez.
Az albetétek befizetéseinek nyilvántartása mellett lehetőség van az óraállások online lejelentésére is. Természetesen azokra is gondolunk, akik nem rendelkeznek állandó internet hozzáféréssel: napi 24 órás elérhetőséget biztosítunk telefonon, vagy e-mailen keresztül is. Sárvár belvárosában található irodánk munkanapokon 800 - 1600 óra között elérhető telefonon, vagy akár személyesen is. Igény esetén helyszíni fogadóórákat biztosítunk az általunk képviselt házban.
Társasházi közös képviselet teljeskörű bonyolítása könyveléstől a felújítás és karbantartás koordinálásáig, valamint komplett takarítái munkák elvégzése.
A közös képviselő/társasházkezelő váltást kezdeményezheti a jelenlegi képviselő vagy a lakóközösség. Ezt mindenki elég bonyolultnak látja, pedig ez is egyszerű. Amennyiben a régi képviselő kíván lemondani, megírja a lemondását, azt közgyűlésen előterjeszti és innen három hónapon belül gondoskodnia kell az új kezelő megválasztásáról. Ezen az időn belül meghirdeti a közgyűlést, amin bemutatja az új képviselő jelöltet. A régi közös képviselő addig nem hagyhatja el a posztját, amíg helyette új képviselő megválasztásra nem kerül. Amennyiben a tulajdonosok döntenek úgy, hogy leváltják a régi képviselőt abban az esetben a tulajdonosok 1/10-ének aláírása szükséges egyetlen nyomtatványon, melyet elérhet alul. Ezt tértivevényes levél formájában postára kell adni a jelenlegi közös képviselőnek, aki a levél átvétele után 30 napon belül köteles összehívni a közgyűlést a napirendi pontoknak megfelelően. A közgyűlésen a jelenlévő tulajdonosok 51%-a eldöntheti ezt a kérdést. Ilyenkor ajánlatos a lakóknak gondoskodni róla hogy legyen új képviselő amit a réginek el kell fogadni.
2019 © Weborient